Gunyuzu Ben de 24+3te gittim kafa 2 hafta önde karın 1 hafta önde bacak uzunluğu 1 hafta geride çıktı daha öncekilerde hiç böyle olmaz tamamı 1 hafta önde çıkardı şimdi niye böyle oldu anlamadım çok canım sıkıldı
beyzacmvrc YaseminBatrk ay çok şükür iyi gelişimi haftasına göre öndeydi 850 g 33 cm olmuşuz 🥺🥺 herşey yolunda Allah’a şükür 🌼 24+5 de gittik senin nasıldı bebiş🤭 benm böbreklerimde genişleme olmuş sadece bebek iyi elhamdülillah
alparslansmother beyzacmvrc bana iyi saglikli her sey yolunda suyuda iyi dedi makat gelis dedi o kadar
YaseminBatrk beyzacmvrc oh masallah ben 24 haftalık olduğunda gitmkstim en son 744 Gr demişti doktor bakalım nasipse haftaya gene jontrol var oğlum nasil merak ediyorum 🧿😘
YaseminBatrk alparslansmother ben 24+1 de gittiğimde 744 Gr demişti perinatoloji doktoru. Boyunu sormadım hiç söylemedi de zaten. Sizin bebisiniz de iyi bence. Kimsenin sizi korkutmasina müsade etmeyin..
casper12 alparslansmother bu tarz yararlar falan diye konuşam kişilerle muahtap bile olma derim :) ayrıca bebegın kılosu son haftalara doğru belli olur26 haftalık bebeğin kilosuna ne anlar insanlarda konusur
3kuzuAnnesiyim alparslansmother 47 cm mi. Yegenim erkk 41. Hafta 48 cm dogdu o yanlistr canm o haftada o kdr olmaz