alparslansmother fotograflarınızdan anladıgım kadarıyla 25 haftalıkken bebeginizde haftasıyla uyumlu cıkmıs. Erkek bebekler genelde önde bile olabilir. Benim kızım olucak genelde 1.5 hafta önde cıkıyor. Nasıl dogurcam diye diye kızımı 35 haftalık 3 kg dogurdum tam kilo alcagı haftada yani😂 demem o ki bizler plan yaparken tam terside olabiliyo.. yani önemli olan bebegi kac kiloda dogurdugunuz degil bebegin itme gücü yada sizin acılmanız yada itmeniz. Yanlıs itersenizde zor dogurursunuz bebek kendini itemezsede zorlanırsınız. Kilo dogumu cok cok etkilemiyo🤍 o yüzden icinizi rahat tutun. Arkadasım 41 haftalık 3bucuk kiloyu 2,3 ıkınmada dogurmus. Acılması vs yoktu bi anda acılmıs cıkmıs bebis. Ben 35 de ıkın allah ıkın öldürdüm kendimi 3 kiloyu zor cıkardım bide acılmamda 10 cm bulmustu sözde.. beceri masip kısmet meselesi. Hic takılmayın oralara. Düsünceginiz ennnnm son şey şuan😬 sonucta aylarca sürmicek ya doğum anınız😜