alparslansmother aman kimseye kulak asma bende dört kilo doğmuşum anam normal doğurmuş beni ama ben oğlumu mecburi sezeryan doğurdum eşinde yaşlanma vardı onu sen belirleniorsun bebek belirliyor oğlum 3800 doğdu üstüne yine hamile kaldım buda mecburi sezeryan olcak alalım bizim elimizde değil 17 günümüz var kızım şuan 3. 88 grm sezeryan olup olmak sana bağlı değil benim bebislerim hep kafa asgi olmasına rağmen mecbur sezeryan kimisi donmuo die sezeryan sonuçta hepsi bizim yavrumuz takılma canım he de geç millete laf yetisiteremzsin