38+1 olduk dakika itibariyle. Çok belirti yok doktorumuz cuma günü kanala kafasını sokmuş demişti inşallah normal istiyoruz cuma günü çatı muayenesi olacak inşallah…
Bir de alakasız belki ama son günlerde göğüslerimde inanılmaz sızı oluyor sanki bıçak saplıyorlar çekiyorlar öyle keskin bir ağrı son günlerde böyle olan var mi ben gibi 🥺