Mehtapkz hayırlı kandiller bizim sancılarımız ve açıklığımız 34 de başladı sürekli hastaneye yatıp çıktım en sonra çarşamba günü suyum geldi 5cm açıklıklaa hst gittim ve gece 12.30 da doğurdum çok şükür girmedik 3200 doğdu 3 kilo olarak da çıktık hastaneden 🥰🌺