Sevvl ben iyiyim canım çok şükür. Bu sıralar hastaneden çağırıyorlar büyük doğan bebeğimi emzirmek için. Ama sevgili kızımın hiç emesi yok biberona aşırı alışmış memeye gelince aşırı ağlıyor hiç istemiyor biberon gibi kolay süt gelmediği için sinirleniyor eğer birazcık emerse taburcu edecekler ama yok yani onu aşmaya çalışıyoruz. Diğer küçük olan bebeğimi haftada iki gün 5 dakika görebiliyorum kucağıma bile vermiyorlar 🥺 çok çok şükür durumları iyi ama zor yani küvez yolu beklemek özellikle emzirmeye getirip biraz vakit geçirince hiç ayrılmak istemiyor insan ilk günler bebişleri hiç görmediğimde daha iyiydim dirayetliydim şimdi lohusalık da vuruyor herhalde her akşam ağlamam geliyor fotoğraflarına bakıp bakıp üzülüyorum. İnsana kendi çocuğunu da göstermiyorlar dokundurmuyorlar istediğim zaman göremiyorum diye içerliyorum. Ama olsun bu günler de geçecek inşallah yeter ki iyi olsunlar Allah küvezde evladı olan herkesi kavuştursun. Çok uzun süre bunu yaşayanlar var sabır işi gerçekten Allah dayanma gücü versin. Bende durumlar böyle canım sen nasılsın asıl ne zaman doğum artık hayırlısıyla? 🌺🌺💕