benaslindayohum GamzeElbir 21 aylık olduk o günleri unuttuk bile teyzesi, darusı başınıza inşallah 🤲 bu mübarek günde en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah 🤲❤
GamzeElbir benaslindayohum Allah razı olsun Rabb’im nerde varsa herkesi sağlıkla hayırla kavuştursun inşallah 🥰
Paramedik16 GamzeElbir biri 2200 canım biri 2100 gram emmeye alışmalarını bekliyoruz bizde alışınca çıkcaz bakalım ☺️ yoksa tüm süreçleri bitti
GamzeElbir Paramedik16 Ohh maşallah kuzum alışırlar hiç merak etme :) anne bebek uyum zamanı ne kadar sürüyo peki?
Paramedik16 GamzeElbir ten tene teması 1 aydır yapıyoruz biz ama emzirme olayını 2 gündür sanırım 1 haftaya yakın sürüyor
GamzeElbir tugbacns Canım şükür toparlıyolar perşembe gittim gördüm çok şükür daha iyilermiş 🥰 sen nasılsın bebişler nasıl kuzum?
tugbacns GamzeElbir bende toparladım baya iyiyim bebişlerde çok şükür iyiler hala hastanedeler yavaş da olsa kilo alıyorlar ☺️ şu sürecin bitmesi için sabrediyoruz işte hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım inşallah
GamzeElbir tugbacns Ahh bi an önce toparlasalar, alsak kucaklarımıza onun hayaliyle pozitif düşünüyorum 🥰 sabır canım ya sabır 🙏🏻
Anasibalasi GamzeElbir omurlu olsun canim 🤲oncelikle 2 kilonun ustunde ve sokunum sikintisi olmamasi gerekiyor diye biliyorum ama tabii bunu en iyi doktorlar bilir insallh tez zamanda cikarlar yavrularin🤲❤️
GamzeElbir Anasibalasi Ay inşallah inşallah Rabb’im ağzından işitsin canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun Rabb’im kimseyi sağlığıyla evladıysa sınamasın inşallah 🥰🙏🏻
Anasibalasi GamzeElbir amin kuzum amin evlat acisi cok zor bisi ben yasadim rabbim bi daha yastmasin kimseye yaasatmasin 🤲🙏🏻