tugbacns ben yaşadım ilk başlarda ağlıyordum sonra sonra alıştım insan her şeye alışıyor ama ağlaman gelirse ağla hiç sıkma kendini bir de ben çok bunalttım doktoru ebeleri çok hızlı akan biberon kullanıyorlardı kızım emmek istemiyordu sonra Philips avent aldık emmeye öyle başladı eve çıkınca hiç vermedim biberon şimdi de biberon unutmuş mama içiremiyorum seninkiler ikiz mecbur biberon içecek Philips avent al öyle alışır memeye