Bana doktor kesinlikle tutmayacaksın ilk bebeğim kürtaj olduğu için bunu progestan ile filan tutuyoruz artık 12 haftalığım benden besleniyor normal olarak gelişim geriliği ve kaybetme ile sonlanır dedi bir de eşim önde bebeğimin asla önermiyorum sana dedi yani Ramazan Ramazan gibi geçmeyecek bana maalesef bebeğimin sağlığı için