Derya03 bende şuan 27 haftalık hamileyim, oruç tutamam diye düşünüyordum, çünkü nerdeyse her saat birşey yiyorum gibi 😄 ama bugün bir kendimi deneyeyim dedim ve o kadar rahat tuttum ki,şu saate kadar açlık hissetmedim veya kötü herhangi bir şey,gerçekten Allah’ın kolaylık verdiğini düşünüyorum, normalde olsa sanki daha zor olurdu gibi geliyor bana,o yüzden tutmayı dusunuyorum inşallah, doktorum da istersem tutabilecegimi söyledi 😊sizde kendinizi deneyin derim 🌸🌸