TugSozTan Derya03 kim söylüyor hiç adet olduktan sonra kazasını tutmadınız mı ? Nesi zor olacak elaleme göre hareket eden biri değilim daha denemeden zor demek bence bahane.
Derya03 gulsahisa5258 benimde aç kaldığımda midem bulanıyor kusmak istiyorum ama aç olduğum için çıkan birşey olmuyor neden bilmiyorum
AsyaCngz55 Derya03 ramazanda 3 aylık olcam hiçbir şey olmaz tut diyen de var. Bebeğin tam riskli dönemleri diyen de çok kararsızım
Ferahkabay Derya03 tabiki bu sefer doğumdan sonra tutuğumuzda milet ay sütün kesilir ay yazık bilmem saçma sapan söylentiler oluyor
Zbyde34 Derya03 ben ramazanda 5 aylık oluyorum şimdi arada bulantılarım oluyo kızmadığım sürece inşallah tutucam bi sıkıntı olmazsa