Kbraaaaa-- Uygulama 14 temmuz gösteriyor ama bakalım sezeryan mi olur normal doğum mu bilemiyoruz simdilik 🙂🙃
Melo-fndkc Gnc35 6-11 temmuz arası bekliyoruz eğer zamanında gelirse ufaklık :) daha 22 haftalığız gerçi şimdiden belli olur mu tarih bilmem
Beybiacar Gnc35 17 temmuz ve ben o sıcakta ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum eşimde lohusalığımdan korkuyor çok çekti ilk doğumumda 🤭😂
yinehamile Gnc35 genelde 39. Hafta alıyorlar ama benim takipli olduğum doktor ağrın sancın veya başka bir ters durum olmazsa 40. Haftaya kadar bekletirim anne karnında kaldığı her gün bebek gelişimi için çok önemli diyor. İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 🌸
Tubaaaa1 Susamtohumununannesi Ayy inşallah benim de burcum koç yükselenim aslan Koç burcu olmasını çok istiyordum hayırlısıyla aslan nasip olacak gibi😍😍
Esin1 Bende tahmini 20 temmuzda bekliyorum oğluşumu Rabbim hepimize sağlıkla kucağimiza almayi nasip etsiiin 😍
Benma @Gnc35 10 14 temmuz gösteriyor hesaplayinca bakalım devlet düşünüyorum onlar zaten normal doğuma teşvik ediyor bakalim
Melo-fndkc Benma evet ilk gebeliğim. Karnımın da maşallahı var ya, çıktı baya. 😅 Gerçi gören herkesten farklı yorum alıyorum. Kimi belli bile değil diyo (bol giyiniyorum belki ondan) kimi de kocaman bu diyo 🥲
Benma @Melo-fndkc ya aslında benimde az çıktı bebek çok aşağıda ama ya rahimim şişti senin yukaridami bebiş
Melo-fndkc Benma rahmin nasıl şişti kız. Benim karnım komple çıktı. Benimki de aşağıda ama tekmeleri falan bildiğin kasıklarımda hissediyorum çoğunlukla. Bi de ağırlığı çok aşağıda bazen düşüvericek sanıyorum çocuk 😅