incitanesi__ 4 temmuz görünüyor uygulamaya göre ama umarım 1 temmuzda gelir , evlilik yıldönümümüzde 👼🏼 en güzel hediyemiz kızımız olucak 🥹
Bet1 guzelanne01_ ben 21 haftaligim şu an canım 3 temmuz olur inşallah diye düşünüyorum tam 38+0 haftamda istiyorum oğlumun doğum günüyle aynı olsun istiyorum(ilki sezeryandi) erken doğum riskim var zaten o yüzden 38 ideal diye düşünüyorum 😂
Sevval0308 Tazeanne56 benim 10 du yanlis hatırladım 7.ayin 10 u 😂😂bende diyom bu işte bir yanlislik var
Susamtohumununannesi mrsperaa yengeç burcunun sabit yıldızı var adı sirius. Güneşi ile sirius kavuşumda olacak inşallah Buda dilek dua kapıları açık bir insan olacak demek çık güzel bir kavuşumdur dilerseniz araştırın biraz mutlu hissedersiniz 🧿🙏
yinehamile Gnc35 genelde 39. Hafta alıyorlar ama benim takipli olduğum doktor ağrın sancın veya başka bir ters durum olmazsa 40. Haftaya kadar bekletirim anne karnında kaldığı her gün bebek gelişimi için çok önemli diyor. İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 🌸