Melo-fndkc Benma rahmin nasıl şişti kız. Benim karnım komple çıktı. Benimki de aşağıda ama tekmeleri falan bildiğin kasıklarımda hissediyorum çoğunlukla. Bi de ağırlığı çok aşağıda bazen düşüvericek sanıyorum çocuk 😅
Melo-fndkc Benma yok yok bence normal bacım endişelenme. Benim de öyle şu an bile sol kasığımda kaydırıyor sanki ayağını dayayıp 😅 bi değişik bu çocuk ya
Bedihaaa kubraselcuk özellikle akşam yatarken net hissediyordum ama son bi kaç gündür gündüzleri bile hissediyorum
H_a03 Gnc35 27 Temmuz da tam 38 hafta olucaz ikinci gebelik sezeryan olucak o haftalar da olur diye düşünüyorum doktor henüz bişey söylemedi
busetekerr Gnc35 Bizimde 15 temmuz gözüküyor bakalım beyefendi keyfi ne zaman gelmek isteyecek zamanında sağlıklı gelsinler de bebişlerimiz 💙🙏🏻