mrsperaa Susamtohumununannesi aaa gerçekten mi bilgim yoktu biraz yardımcı olabilir misiniz mesela ne gibi 🥹
Tubaaaa1 Susamtohumununannesi Ayy inşallah benim de burcum koç yükselenim aslan Koç burcu olmasını çok istiyordum hayırlısıyla aslan nasip olacak gibi😍😍
Susamtohumununannesi mrsperaa yengeç burcunun sabit yıldızı var adı sirius. Güneşi ile sirius kavuşumda olacak inşallah Buda dilek dua kapıları açık bir insan olacak demek çık güzel bir kavuşumdur dilerseniz araştırın biraz mutlu hissedersiniz 🧿🙏
Sevval0308 Tazeanne56 benim 10 du yanlis hatırladım 7.ayin 10 u 😂😂bende diyom bu işte bir yanlislik var
Bet1 guzelanne01_ ben 21 haftaligim şu an canım 3 temmuz olur inşallah diye düşünüyorum tam 38+0 haftamda istiyorum oğlumun doğum günüyle aynı olsun istiyorum(ilki sezeryandi) erken doğum riskim var zaten o yüzden 38 ideal diye düşünüyorum 😂