Gamze_svncn 28 ci haftadayım giç sezeryan düşünmüyorum normal dopum hep beynime empoze ettim şunu söyle değerlendiriyorum eskilerde en kötü şartlarda normal dopum yapan analarımız vardı kimi tarlada kimi evinde dopum yaptı normalden ölen oldumu bazı istisnalar haricinde hemen ayaklanıyorsun.sezaryan bildiğin ameliyat en kötü 2 hafta dikiş ağrısı ve ameliyatlısın toparlanman zor
Ancak şöylede birşey bar bazen bazı şeyleri zorlamamak gerekiyor doktorun ne diyorsa o birazda psikolojik
Ben ilk cocgumu 3 buçuk aylıkken plesentam delindi su kaybı derken yaşam fonksiyonu bitti suni sancıyla aldılar bildiğiniz yarı doğum yaptım ara ara gelen regl sancıları gibi bana o gun doktorum Kendini rahat bırak kasma rahat oldugunda kendiliğinden olan oluyor nasıl ki çok ağlarsan boğazların şişer ve zorlar buda öyle üzülme be psikolojini rahat bırak daha cabuk acılma oluyor çok şükür 3 ay sonra yine gebe kaldım şuan 28 haftalığım o yüzden bir sıkıntım olmadıgı sürece normal yapıcam allahın izniyle. İnsan gerçekten kendini bilir ve tanır buna hazır olmadıgını ve katlanamayacagını düşünüyorsan zorlama normal için.. sezeryan içinde hiçbirsey hissetmiyorsun merqk etme orda bıcak bişey görmüyorsun sen yatınca sonra sen görmicek sekilde koyuolar onları korkmaman için.. şuda var hiçbirşey kolay değil ondan gelip gidiyor geçiyor o yüzden fazla kendini kasıp germe hersey olacagına varıyor kimse doğumdan ölmüyor🍀