Gamze_svncn onlar normal yapsınlar o zaman.... ben bu takıntıyı anlamıyorum cidden annem 3 çocuk doğurmuş her anlattığında ölüyordum şöyle oldu böyle oldu o zaman sezeryan yoktu bağırta bağırta doğurttular 2.ve 3. Doğumumda kesi falan olmadı ilk defa olan kesilerden yırtıldı artık paramparça oldu diye anlatmasına rağmen bana gelip normalmi denesen diyor... üstelik annem eski toprak köy çocuğu organik beslenmiş hareketsiz yaşam geçirmemiş düşğn... benim ilk doğumunu normal yapmış bir arkadaşım vardı çocuğa tövbe etmiş... 10 sene sonra yanlışlıkla hamile kaldı direk sezeryan.... sezeryandan sonra kıza cesaret geldi 10 senedir 2.çocuğu yapmayan 2.si 3 yaşına gelincr tekrar hamile kaldı... bana diyorki maddi durumumuz elverirse ben birdaha yaparım sezeryan neki diyor resmen normalden dolayo bebek yapamadım ben çok istememe rağmen diyor!!!
Böyle örneklerde çok var.... normal olsun kolay olsun bende isterim ama kendimi çok iyi tanıyorum