deletedmom734 ahahahaha ben aslında o kadar vahim değilim, ya da düşünmediğim sürece değilim. şimdi şöyle, devlet hastanesinde olduğum için, normal doğum istemiyorum çünkü az çok ne şekilde davrandıklarını bilirsin. gönül isterdi pohpohlaya pohpohlaya hadi annesi hadi annesi diye normal doğum yapmayı özelde..
ama korkularım çok fazla işte.. umarım her şey kolay ilerler. nihayetinde bu bebek çıkacak bizden 🐥