Ledeyna21 YagmurAnnesi 40+0 sadece ağırlık var sancı yok bugün kontrol hayırla sağlıkla doğsun inşallah bebeklerimiz ❤️
YagmurAnnesi Oznur-2535 Rubycikolatam Ledeyna21 Hayırlı haberlerle inşallah kızlar Allahım sağlıklı bir şekilde bir avazda kurtarsın inşallah hepimizi 🤲🏻
YagmurAnnesi SahrasMom311216 bende nişan da yok psikolojim bozuldu her tuvalete gittiğimde peçeteye iç çamaşırıma bakmaktan 😂😂
YagmurAnnesi Rubycikolatam ayy maşallah sağlıkla alalım inşallah kucağımıza nazlandıkça nazlanıyorlar valla 😄
YagmurAnnesi mmervees aynıyız ayakta durursam bende de öyle hareketleri azaldı ama hareket ediyor tabi. Ben diğer ikisinde de hiç yalancı sancı çekmedim kızımda suyum geldi gittim oğlumda da 2 gün sancım vardı sadece sonrada doğum zaten.
Rubycikolatam YagmurAnnesi ben doğum yaptım bin şükür darısı inşallah hepinizin başına hiç açılmam ve sancım yoktu ama suyum sızıntı şeklinde geldiği için suni sancı ile doğumumu yaptırdılar normal doğdu
Rabia06 YagmurAnnesi Valla benimde 3. Hamileligim aynı bende cok heycanlı stressli herşey karışık bizimkininde yeri rahat şimdilik 37+3 haftalıgız bizde 💙 Sağlıkla Alalım inşallah kollarımıza yavrularımızı
nrelms Sevimlipanda24 benimde aynı hareket edince ağrıtıyor aşağıya baskı yapıyor o yüzden acıyor yoksa bişey yok. (37+3)
Safiyenurrr YagmurAnnesi 39 hafta oldum bugün hiç birşey yok ne ağrı ne nişan gelmeyecek doktorum haftaya sezeryan günü verecek sanırım 🤦♀️
YagmurAnnesi Safiyenurrr Allahım hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah canım yürüyüş yap bakalım 🥺
Kubrabsyg45 1Busenur1 yok canım kendi sancimla doğurdum. Müsait olunca doğum hikayesini hemen paylaşım yapacağım 🥰🥰
Tufutufu YagmurAnnesi millet nişanım geldi bebek hala gelmedi deyince psikolojim bozuluyor benim nişanım bile gelmedi gibi şfşgşbş