Rubycikolatam YagmurAnnesi ben doğum yaptım bin şükür darısı inşallah hepinizin başına hiç açılmam ve sancım yoktu ama suyum sızıntı şeklinde geldiği için suni sancı ile doğumumu yaptırdılar normal doğdu
YagmurAnnesi Rubycikolatam maşallah canım geçmiş olsun. Allahım size bağışlasın inşallah 🤲🏻 Darısı bizlere 💙
Tufutufu Rubycikolatam suni sancı gerçekten korkulacak bir şey mi? Fobi oluşturdu buradakiler. Bir anda verilmiyor değil mi?
Ceylinmelike YagmurAnnesi bende 39 oldum bende de tık yok 😂 bebek kilo ve boy kaç acaba yarın kontrolüm var merak ediyorum
YagmurAnnesi Ceylinmelike ben 38 de gittiğimde 3500 demişti haftada 200 gr alsa şu an 3900 olmuştur herhalde 🙄 gerçi benim diğer oğlum da 3850 doğdu o kiloyu geçmese iyi olur ama 😂😂😂
Kubrabsyg45 1Busenur1 yok canım kendi sancimla doğurdum. Müsait olunca doğum hikayesini hemen paylaşım yapacağım 🥰🥰
Kubrabsyg45 1Busenur1 ağrım çok fazlaydı Doktorlar bile nasıl dayanıyorsun dediler. 100 den hic düşmedi ve dakikada 1 vuruyordu o 100. Açılma hızlı ilerledi ama benim çatı çok dardı
YagmurAnnesi Ceylinmelike ayy yarın kilosunu yaz mutlaka merak ettim 😂 ben nasıl doğuracam diye kara kara düşünüyorum valla bizim oğlandan tontonlarıda varmış maşallah 😄🧿
Ceylinmelike YagmurAnnesi 4050 Gr olmuş tekrar haftaya gel dedi karin çevresi genişmis biraz ama normal doğum için bekliyo şuan sezeryanlik bı durum yok diyor yari yarıya normal de olabilir gidişata göre dedi bakalım 😱😂
YagmurAnnesi Ceylinmelike maşallah 🧿😍 hadi hayırlısı olsun bakalım sağlıkla gelsin de doğum şekli hiç önemli değil gerçekten 😍🙏🏻
Rubycikolatam Tufutufu yok bence korkmayın sadece algilama sekli herkeste farklı oluyor ağrı eşiği ile alakalı.kimisini etkilemiyor kimisini kivrandiriyor
Zeynep_2049 Kızlar bu suyun gelmesi olayı nasıl olcak hemen hastaneye mi gitmem lazım yoksa su bitecek mi ya da hep devam mi edecek ben hemen gitmek istemiyorum hastaneye evde çekmek istiyorum biraz sancı mi ama su gelirse çok uzun sürerse ne yapicam
YagmurAnnesi Zeynep_2049 kızımda suyum gelmişti duşa girdim abdest aldım falan derken 1-2 saat sonra gitmiştim hastaneye. Suyum geldi hastaneye gittim doğdu diyeli 7-8 saat geçti. Yani riske de atmamak gerekiyor. Suyun durumunu biz bilemeyiz canım