Tontisannecik 18+4üm Kızım olacak 1 haftadır hissediyorum hareketleri genelde günde 1 kere hissediyorum
kayaeda Tontisannecik bende oyle bi kipirti hissediyorum ama cocuk hareketimi emin olamadigim icin sordum
Busradrkc Ozlmcgrci bızde 17 haftalıgız 🤰🏻 Cınsıyetımız kız ♥️ Çoğu kişi kız yazmıs 😂💁🏻 Gecelerı bır ıkı kere karnımda pıt dıye bır hareketlenme hıssedıyorum azıcık 😇😇
Berfinil Bizde 15+6 olduk doktor yüzde 90 kızın olucak dedi kız bebeğim olucak nasipse 😊 23 nisan doğumum olucak öyle gösteriyo nasipse bende arada bi kıpırtı hissediyorum öyle bile heyecanlanıyorum tekmelediğinde nasıl olucam kim bilir 😊
Devran kayaeda tam kasık bölgemde sol tarafımda sertleşme geliyo elime geri gidiyo böyle hissediyorum
minigin_annesi 15+4 erkek bebek 😍prensim😍son adet tarihim 22temmuz)az bisey sol tarafta hiss ediyorum 😁😄😄boyle minik ayaklariyla tekme atiyo😍🤭😁masallah 🙏😍
Devran minigin_annesi çok şükür ki his ediyoruz belki erken ama belli oluyo bebişimizin hareketi olduğu 😊
minigin_annesi Devran cok sukur tatlim gecen kontrolde dedim rahmin ustunde kasikta hiss ediyorum o da dedi normaldir ayagi orda minik ayayklariyla tekmeliyor😍😍😍❣️❣️🙏🙏masallah ogluslarimiza 😍🙏🙏🙏
Parleur Bizde 18 haftalik olduk ama henuz cinsiyet ogrenemedik. Bende deli gibi hissetmeyi bekliyorum. Aslinda elimi karnima koydugumda devamli pit pit atiyo bisey ama bebekmi bilmiyorum.
Mavisanneeee 16+3 oğlumuz oluyor geçen hafta perşembe öğrendik hemde baya ortaya koydu pipisini 😂😂 doktor hiç utanması yok falan diye dalga geçti 😂😂 Hateketlerini tam hissedemiyorum fakat hep sol tarafıma doğru toplanıyor yani gece gündüz farketmez sol tarafım daha sert ve şiş ☺️
Arjin Azrazerin gözün aydın Canım darısı benim başıma inşallah hayırlısıyla benimde iki prensesim var bi prens süper olur
minigin_annesi Arjin canim ben surekli kontroldeyim...doktorum gecen baktigindada oyle dedi hesaplamaylada ayni...bilmem neden oyle geldigini ola bilir onden geldigi icin ola bilir)
burcuyay06 17+4 haftalığız doktorumuz 100% kız dedi ama yine de sonrada değişenleri okuyup net kız diyemiyorum hiç hissedemiyorum hareketlerini zaten ne zaman ultrasona girsem sırtı dönük oluyor 😊❤️ En çok zorlandığım konu hamile olduğumdan beri Saçma sapan rüyalar görmek uyumaya korkar oldum size de oluyor mu