burcuyay06 Huzur20 maşallah allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım Doğum hikayelerimizi paylaşırız artık 😊
minigin_annesi Arjin canim ben surekli kontroldeyim...doktorum gecen baktigindada oyle dedi hesaplamaylada ayni...bilmem neden oyle geldigini ola bilir onden geldigi icin ola bilir)
minigin_annesi Devran cok sukur tatlim gecen kontrolde dedim rahmin ustunde kasikta hiss ediyorum o da dedi normaldir ayagi orda minik ayayklariyla tekmeliyor😍😍😍❣️❣️🙏🙏masallah ogluslarimiza 😍🙏🙏🙏
Ayseport Ozlmcgrci yok canım 12 haftalıkken söyledi %80 kız diye ama biraz da doktorun tecrübesine bağlı
Ayseport Ozlmcgrci öğrenirsin ya sağlıklı olsun da geç göstersin benim de başım idrar yollarmla dertte önce enfeksiyon vardı sonra idrarda kan çıktı vitamin kullandğm halde b12 im düşük çıktı
Ozlmcgrci Ayseport onun sancısı çok kötü oluyor benimde başıma geldi hastane de bile yattım bi gece ne oturabildim nede yatabildim sancidan
BuketBerkay Bende bugün 16 haftalığım yarın doktor randevum var cinsiyeti ogrenicem insAllah, rüyamda hep kız olduğunu görüyorum 😊
Ayseport Ozlmcgrci sancım yok sadece kalçamın üstü kuyruk sokumu kemiğim ağrıo gece tuvalete kalktğmda yataktan ağrıdan doğrulamıorm iki büklüm yürüorum adım atamıorm ev süpürüorm mesela 1 odada yine başlıo ağrı