Ozlmcgrci benim 12. Haftda ikili test için gittiğm zaman %80 kız demişti 16.hafta gittiğimde %100 kız dedi ama hep yatıo hep uyuyor boyun ölçüsünü almak için bile doktor yarım saat uğraştı en sonunda uyansn die kahve iç çikolata ye öyle gel dedi bana 😂😂