Ay bütün alışverişler bitti şükür ama hazırlıklar tamam değil kıyafetleri yıkama ütüleme oda yerleştirme hiçbirini yapmadım henüz. Çok telaşlıyım evinde adam edilmesi gerekiyor daha evim küçük evide bi düzene sokmam lazım. İki ayağım bir pabuca girdi resmen 😀 sizce bu hafta girişeyimmi kıyafetlere dolaplara erkenmi ya? Bilemedimki. Biberonları emzikleri vs de öncen yıkıyormusunuz? İhtiyaç oldukçamı çıkarırım dolaptan hiçbişi bilmiyorum valla 😀 Hepimize kolay gelsin canlarımmm.