31+5’deyim bizim de kıyafetlerimiz banyo aparatlarımız bebek arabamız v.s hep hazırdı geriye beşik ve ufak tefek şeyler kalmıştı ancak depremden dolayı hepsi evde kaldı bir şekilde çıkardık çok şükür şu an başka şehirdeyim inşallah zamanında gelir bebeğim ve kıyafetlerine erişebilirim. Allah kimseye yaşatmasın böylesini halimize şükür 🙏🏻