benimde mayis 17 gibi yaziyor ama doktor erken doğum riski var dedi. hiç hazir değiliz bir kaçtane kiyfet aldım bu kadar. kimsiye duşunmuyor bile kayınvalide surekli diyor rahat ol daha çok var zamanı falan herşeui aliriz ben çok panikliyorum yetişmiycez diye