Kızlar ben çok fazla hareket etmiyorum acaba doğum yaparken sorun olurmu bana diyolar hareket et normal doğum olursa zorlanırsın diyorlar ama ben çok eriniyorum yürümeye olduğunca hareket etmeye çalışıyorum da hergün de dışarı çıkamıyorum evin içinde ede bildim kadar ediyorum acaba bi sorun olurmu