37+5im bugün 5 gün önce muayene yaptı. Çatım müsaitmiş. Fakat biraz kastım ister istemez. 2 dakika sürmedi belki bile. Umarım kolay doğumumuz olur. 🍀
Yavaş yavaş sancılar da başladı. Adet sancısı gibi. Sırt ve bel ağrısı cabası. Hayırlısıyla gelsinler. Gün geçtikçe zor oluyor günlük yaşam🙃