Benim de detaylıda görüldü, takip ediliyor. Haftada iki gün olan kan sulandırıcım her güne çıkarıldı çünkü bebeğimin gelişiminde gerileme oldu. Şimdi de 28+5’ im korkuyorum erken gelir yada preeklamsi olur diye çünkü tansiyonum eskisine göre yüksek seyrediyor. Doktorum sabah akşam ölç dedi. Omron tansiyon ölçer ile sabah açken ve akşam tokken ama arada öğlen de kontrol ediyorum. Ağrılarım var biraz da. İnşallah hepimiz şifa buluruz ve evlatlarımızı sağlıkla ve vaktiyle kucağımıza alırız, herkese geçmiş olsun.