Gizyy WiseMom benim de detaylı da görülmüştü 35.haftaya kadar coraspin kullandım bebeğin gelişimi normal devam etti. Ama coraspini bıraktıktan sonra bebek 3 hafta da 100 gram falan aldı sadece o yüzden 38+5 te sezeryanla dünyaya geldi bebeğim 2900 gramdi. Şu an 4 aylık oldu bile😊
Nur001 Ben yaşadım direnci coraspirini kesmiyoruz şuan 32 ye kadar tedbir amaçlı kullanıcaz . Sürekli tansiyon takibi yap ilaç zaten işe yarıyor hiç merak etme 3 hafta boyunca bebeğimi besleyemiyorum diye ağlamıştım gelişimi de geriydi boş yere bebişimi üzmüşüm . Çok şükür şuan yok denecek kadar azalmış . Sürekli yürüyüş yaptım hem sabah hem akşam bu çok önemli.sol tarafıma yattım gün içinde tansiyon takibim çok iyi bir şekildeydi azıcık yükselse limon yedim. Ama doktorum kendini unut ilacını unutma demişti hatta unuttuğumda sancı bile oluyordu. Doktorum diyetisyen desteği alabilirsin demişti aldık da protein ağırlıklı beslendim. Günde 3 dilim kaşar 1 tane muz ve 3 beyaz kuralı yani 1 bardak süt içtiysen 1 bardak yoğurt ve 1 bardak kefir istediğin şekilde gün içinde tüketebilirsin . Doktorum bile bu kadar kısa sürede nasıl geçirdiğime şaşırdı ama okumadığım makale sormadığım doktor kalmadı . Kötü hikayeleri duyup içinizi karartmayın asla herkes kötü şeyler yaşayacak diye bişey yok ☺️
aysenur-y1 Nur001 merhaba ben de 20+5 hamileyim dün detaylı vardı her şey çok şükür iyi çıktı ama bende bebeği besleyen damarlarda iki taraflı çentik çıktı. Kendi doktorum değildi ultrasonu yapan çok üzerinde durmadı bilgi de vermedi ilerde problem olmaması için coraspin kullan dedi günde iki kere. Şimdi başladım kendi doktoruma yazdım ilerde tansiyon problemi olursa diye önlem amaçlı başlatıyoruz dedi. Ama endişelendim internette o kadar kötü şeyler yazıyor ki ne yapacağımı bilmiyorum. Bebeğin gelişimi kilosu boyu da çok şükür uyumlu çıktı haftasıyla daha ne yapabilirim acaba😔
WiseMom Nur001 Nur hanım, uyguladığınız diyet programını örnek olarak paylaşma şansınız var mı? Şu ara çok sıkışığız diyetisyene gidemiyorum ama arkadaşıma gönderip kontrol ettirip başlayabilirim.
WiseMom Ya hanımlar konudan bağımsız ben rahatsızlandım, boyun bezelerim şişti, öksürüp hapşırıyorum burnum akıyor, alerji gibi de. Siz antibiyotiksiz hastalık atlattınız mı gebeyken hiç?
Nur001 WiseMom doktora git canım ben atlatmaya çalıştım geçmedi ilaç kullandım . Mecbur olmadıkça antibiyotik kullandırmıyorlar zaten . Bizim burdan durumunu bilmediğimiz için yorum yapmamız doğru olmaz
Gizyy aysenur-y1 hiç kötü düşünmeyin tansiyon takibi yapın günlük. yukselmedikce hiç bi sorun olmuyor 😊
Nur001 aysenur-y1 Hiç korkma canım kendini de bebişi de boş yere strese sokma ilacı kullan geçse bile devam ettiriyorlar 3 doktora gittim saymadığım kadar doktorla görüştüm ama hepsinin dediği bi kere göründüyse tedbiren kullanacazdı . Yürüyüşünü yap hiç strese girme tansiyon takibimi ilk bir hafta çok düzenli yaptım 14 9 olmadığı sürece korkma .eğer o kadar yüksek çökmüyorsa sürekli ölçme yukarda yazdıklarımı dikkate al Allah’ın izniyle hiçbişey olmaz. İnternetten bu konuyla ilgili asla kötü şeyler okuma hatta bebekle ilgili hiçbişey okuma . Gereksiz stres . Ki nette bile %5 lik komşum erken doğum olacağını söylüyor . Ben 5 ayımı perişan ettim korkarak . Şimdi çok pişmanım kötü olmazsam tansiyon bile ölçmüyorum boş yere kendimi üzmüşüm . Bi de 5 aydan sonra yakın bi tanıdığım doğum yaptı çok sağlıklı bi gebelikti ve bebeği kaç gün küvezde kaldı onu görünce dedim ki bazı şeyler gerçekten kısmet . Kendimizi üzmenin hiçbir mantığı yok.
aysenur-y1 Nur001 çok teşekkürler kuzum gerçekten içimi rahatlattın. Dediklerini mutlaka yapacağım. Başladım aspirine bakalım tansiyonumu da ölçtürüyorum inşallah hayırlısıyla bu süreci de atlatırız. Yoksa insan çok takıyor gerçekten😔
WiseMom Ben bugün doktoruma kontrole gittim. Maalesef bebeğimin geriliği 2 haftaya yükselmiş. Hiç kilo alamamış garibim. Daha yakından takip etmemiz lazım dedi 2 haftada bire düşürdü sıklığı. Dua edin bize😕
Nur001 Maalesef benim listem durmuyor bıraktığımız için atmıştım 🥲 Ama şuan instagramda dyt_busekemanoğlu diye bi kadını takip ediyorum gebelikte beslenmeyle ilgili güzel şeyler paylaşıyor bi bakın belki faydası olur. Benim listemde genellikle bebeğe kilo aldırıcı besinler vardı protein ağırlıklıydı . Dediğim gibi bi sayfasına bakın size yeterki bilgiyi vereceğini düşünüyorum