eylo0910 canm daha çoook erken bende aynı sürecten gectım bılıyorum beklemek cok zor ama varsada daha yerleşmedi bile hormonlarında testı pozıtıf yapacak hormonlar üretilmedi bile oyle düşün en erken adet gününde testı yap yoksa hayal kırıklığı olur sürekli gunlerın duzenlıyse kendını ölç benım en fazla 1 gun gecıkırdı gebe oldugumu öğrendiğimde 2. Gunun aksamı yaptım cunku 2. Gun öğlene kadar mutlaka olurdum gebelıgımı bu sekılde öğrendim