eylo0910
Merhabalar. Aynı durumları ben bire bir yaşadım. Bazen psikolojik olabilir dedim. Göğüs ağrım, mide yanmam, yüzümde yanma hissi vs vs çok belirtiler oldu. Fakat test verdim negatif, ertesi gün de reflü oldum. Ama bu dönemlerde kafanıza çok takmayın. Stres yapmayın kendinizi başka şeylerle meşgul edin.
Ama umarım sağlıklı güzel haberler alırsınız inşallah 🫶🏻