Adet gecikmesi 10-14 gün boyunca gecikiyorsa testlerde negatif çıkıyorsa normal sayılır. O yüzden beklemenizi tavsiye ederim. Kafana takma oluruna bırak bende geçen ay çok ümitlendim hamileyim sandım psikolojik bütün belirtileri yaşadım sonuç 14 gün gecikme ile adet oldum. O yüzden oluruna bırak cnm 👍