Pinar0808 Deletedmom_85 umudun tükendiği an geliyor.bende 5aydır bekliyorum hiç tutmadı umudum kırılmaya başlamıştı olmayacak sanırım diye
Maide4427 Pinar0808 Herkeste aynı etkiyi göstermiyor canım ❤️ Ben hiç hissetmedim günüm geçince test yaptım silik çıktı 3 gün sonra yaptım net kendini gösterdi 🧿😘❤️ 12 yıl sonra 3. Sürpriz 🤗
Pinar0808 Maide4427 aaa bak bu hikaye daha umut dolu.kişiden kişiye değişiyor.maşallah rabbim herkesin yüzünü güldürsün 🤲
Maide4427 Pinar0808 Hayırlı haberlerle gel inşallah canım 🧿❤️ Rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah
Maide4427 Pinar0808 Sakin ol canım aile hekiminle görüş yarın İstersen bir test daha al 🧿🧿 Sağlık ocağında dosya açtırman gerekecek zaten hamilelik doğum çocuk çizelgeni takibinde olmaları için ❤️🧿💙
Alif63 Pinar0808 ben geç öğrendim ilk başta negatifdi soğuk algınlığı için gittim ve hamile olduğumu öğrendim sonra yine test yaptım 2 dakika da silik oldu