Pinar0808 benim normal adet olacağım zamanki aynı şeyler vardı
Bende onlarda olmuyor direk adet günüm de kasıklarım ağrır ve olurum benimde belirti olmazsa hiç olmayacak demek ki😬 valla her ay bende aynı terane ne kasık ağrısı ne akıntı ne göğüs hassasiyeti ne ağrı sızı hiçbir şey olmuyor ve tutmamış da oluyor. Bende diyorum herhalde olsa bi belirti olurdu ondan bi merak ettim balım