Pinar0808 kaset testte de çift çizgi olduğu için muhtemelen hamilesiniz. Ama size tavsiyem sevincinizi şu an sadece eşinizle paylaşın, başka kimseyle değil. 2 gün sonra tekrar aynı hastanede kan verin ve 2katına çıktıysa sıkıntı yok. Ama 2 katına çıkmadıysa kimyasal gebelik ihtimali de olabilir. Ben daha önce kimyasal gebelik geçirdim ama kaset testte çıkmamıştı benim. Olunca zaten hemen çıkıyor kasette de. Hayırlısı olsun inşallah 🙏