Ftsyldrm Tubag1 içimi rahatlattınız Allah razı olsun sizden 🥰 birde şey soracaktım neden verdi sizce bunu ?
Ftsyldrm Cananberat777 o zaman ben gebelikte yeniyim ondan olabilir kaşık ağrıları yaşıyorum onu ona bağlıyorum 🤭🥰😂
Cananberat777 Ftsyldrm bebek daha ıyı tutunsun dıye veriyor cok şükür benım hersey yolunda ama bır kımyasalım bir düşügüm var ondan sonra oğlum oldu ama rıske atmayalım tedbırlı olalım dedı doktorum bana da o yüzden verdı sana da bence rıske atmamak ıcın vermıstır ☺️
Tubag1 Ftsyldrm benim bebeğin eşi aşağıda olduğu için kendimi zorladığım her harekette , uzun süre ayakta kalmam da , eğilip kalkmamda lekelenmelerim oluyor o yüzden bana da dua edin olur mu hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🤲🏻❤️
Cananberat777 Ftsyldrm evet olabılır ben suan 6 buçuk haftalığım başlarda cok kasık agrım oldu sımdı ara ara oluyor rabbim sağ saglım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏☺️
Ftsyldrm Minik1Civciv Ozge56 Cananberat777 Arzuege Merveya Kızlar dediğiniz gibi yapıyorum kullanıyorum 🌺🥰❤️ bugün ağrı yapmadı bence o bebeğin ağrısıydı yerleşme ağrısı bugün bir şey olmadı mesela
Ozge56 Ftsyldrm yok ağrı yapmaz cnm. Ama fitil koyarken vajina biraz zorlanıyor ya o yüzden sizlama oluyor bendede geçiyor
Cananberat777 Tubag1 rabbim sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah guzel dusunelım guzel olsun olur mu arkadaşımın 6 ay boyunca oluk oluk kanlar aktı paçalarından ama yıycek ekmegı varsa yıyor bır şekilde sımdı doğdu 7 aylık bıle oldu ☺️
Ftsyldrm Tubag1 aminnnn inşAllah canım benim rabbim bu mübarek günde sağlıkla yaşatsın karnında ve güzelce doğur kucağına al annesi 🌺🥰😍🤲
annekuzusu_ Tubag1 benimde bebeğin eşi aşağıda 😔bende kendimi çok zorladım olan oldu Allah’ım yardım etsin bizlere
Arzuege Ftsyldrm aksine agrı kanama lekelenmeyi keser vajınal alınınca yan etkisi daha azdır .. düşük riskini önler
Minik1Civciv Ftsyldrm evet kuzum yerleşmedir ben 6 haftadayım ara ara oluyor geçiyor sonra rahim büyüyor vücut alışıyo kanama olmadığı sürece Allahın izniyle sıkıntı olmaz canım ❤️🥰