siyahinciii Progestan ağrı yapmaz daha çok yeni bir bebek annesi yer ediniyor endişelenme sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım diye progestan veriyor doktorlar erken doğumu ve düşük riskini önlüyor
Minik1Civciv Ftsyldrm evet kuzum yerleşmedir ben 6 haftadayım ara ara oluyor geçiyor sonra rahim büyüyor vücut alışıyo kanama olmadığı sürece Allahın izniyle sıkıntı olmaz canım ❤️🥰
Gercekgulbahar Ftsyldrm 27 haftalık hamileyim başından beri fitil olarak kullanıyorum yan etki hiç yapmadı
Azra41 Ftsyldrm 4 ay kullandım fitil şeklinde hiç bir sıkıntı olmadı . Kaç aylık hamilesiniz ? Ya enfeksiyon yada bebisiniz kasiklarinizda olduğu için ağrı yapiyordur.
eylulmihrasmom Ftsyldrm ben de kullanıyorum sabah akşam ama ağrı yapmıyor. hamileliğinizin başı diye bence ağrılarınız oluyor normaldir :)
annekuzusu_ Tubag1 benimde bebeğin eşi aşağıda 😔bende kendimi çok zorladım olan oldu Allah’ım yardım etsin bizlere
Gamze56 Ftsyldrm progestanı bende kullandım fakat ben fitil olarak değil ağızdan aldım 2 şekilde kullanımı var fitil ve ağızdan alabilirsin doktoruna bir danış zorlanıyorsan ağızdan almayı dene çok geçmiş olsun
Jelibon16 Ftsyldrm ben kullandım sabah akşam ama herhangi bir ağrı olmadı,içerde kanama olmuştu bu yüzden kullandım 2 kutu kullandım sanıyorum geçti gitti sonra çok şükür ama dediğim gibi ağrı olmadı bende
Ceylo28 Tubag1 benimde lekelenme bazende hafif kanamalarım oluyor. 5+5 haftadayım ama hala geçmedi progestan kullanmama rağmen. Sanki kanamayı artırıyor gibi oluyor bazen. Sizde öyle bir durum oldu mu?