Zehracnr maşallah ne güzel iyi bi doktora denk gelmişsiniz, şuanda takipli hastası olduğum hiç bi doktor yok, devlete randevu aldım, özeldeki doktorumdan o kadar çok soğudum ki, tüp bebek doktoruydu, kendim hamile kaldıktan sonra adamın umrunda olmadı direk savsaklamaya başladı, demek ki ticarethaneye çevirmişler onu anladım çok üzücü, rabbim herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah