Patito__ inan benimde aklım almıyor artık, kime göre neye göre belirleniyor bu ilaç dozu, bide bazı kadınlara bakıyorum bütün genlerine bakılmış, bende sadece bu 5 taneye bakılmış, diğerlerine neden bakılmadı, onlarıda benim mi talep etmem gerekiyor, ben talep edeceksem neden doktora gidiyorum, onlar ne güne duruyor, neden yönlendirmiyor vallahi bezdim ya 😅 bizimde imtihanımız belirsizlik sanırım, bide bi genim homozigot diğeri heterozigot, homozigot olan genin iki çeşidide homozigot olursa tehlikeliymiş, eee bu seferde diğer heterozigot olan sıkıntı 😵💫 neresinden tutsam elimde kalıyor, bide diğerlerinede bakılmadı belki onlarda problemliydi 🙄 ayy tam delirmelik sıyırıcam az kaldı