minnosbirkiz genetik test sonucumuz hemen hemen aynı canım benimde 10 gün önce çıktı sonucum MTHFR olan gen folik asit eksikliğinden kaynaklıymış ben zaten bunu farkediyordum çünkü bende senin gibi iki kimyasal gebelik geçirdim ve bedenim gerçekten bitkin durumdaydı sürekli uyku halindeydim sıfır enerji halinde işe gidiyordum hatta tansiyonum bile epey düşmüştü bunun için doktorum ocean metyl balance isimli takviye verdi içerisinde hem folik asit var hemde diğer vitaminler içeriyor daha önce kimyasal gebelik geçiren hastalarında çok faydasını gördüm demişti bir diğer gen PAI olan bu da pıhtılaşma homozigot olması bunun hem anneden hem babası geldiğini gösteriyor heterozigot olması anne ya da babadan birinden geldiğini gösteriyor bunun içinde doktorum bana 150 mg ecopirin verdi ve her akşam içmemi söyledi aynı zamanda eşimin sperm testi yapmasını benimde amh denilen yumurtalık testi yapmamı söyledi çünkü kimyasal gebelik gibi kayıplar bunlardan da kaynaklı olabilir tüm ihtimalleri görelim demişti randevu günümüzü bekliyoruz eşimle test vereceğim bunlar için de eğer nasip olursa tabi gebeliği öğrenir öğrenmez hemen gel dedi hepimiz hakkında hayırlısı olsun inşallah bende iki kimyasal gebelikten sonra hep aklıma kötü şeyler gelmeye başladı acaba anne olamayacak mıyım diye seni o kadar iyi anlıyorum ki