Kubra77 dün gece kanamam hafifledi biraz ilaçtan ötürü dedik gündüz nöbetçi başka doktora gittim baktı bebek duruyor hala ama kalp atışı yok daha yeni
Zaten düşük olmamış dünkü kanamaya düşmüştür dedim ama çok şükür duruyor daha salı kendi doktorama gidicem dua edin lütfen 4 yılda 2 düşük Buda böyle olunca moralim çok bozuk 🥺