Benim de bol kanamalı geçti canım. Çok ilaçlar iğneler kullandım. Bir keresinde kesin düştü dedim kan revan içinde hastaneye koştum. Şimdi 2 gün sonra doğuruyorum inşallah :) sakin ol korkma 13.haftaya kadar ful yatis yap. Dışarı çıkma çok zor biliyorum bende çok zorlandım ama hepsi geçecek inşallah. Sağlıkla gelsin bebişin :)