Geçen hafta benimde aşırı kanamam oldu 7 haftalık hamileydim daha önce düşüğümde olmuştu kesin düştü gözüyle baktım pıhtılı çok kırmızılı siyahlı kanama olmasına rağmen gece ilgilenen bir doktor bulduk kalp atışı var bebek duruyor dedi iğne ve fitil başladık hemen çok şükür ilaçlar 2 güne kanamayı bitirdi umarım sağlıkla doğar her gebelik bir olmaz dediler ama benim hepsi böyle kanamalı geçiyor şansıma 🤦♀️ bir önceki gebeliğimde de 9 ay ara ara kanamalarım oldu bu kadar çok değildi hafif hafifti 3 günde bir iğnelerle sağlıkla aldım kızımı kucağıma darısı bütün bebişlerimizin başına 🥰