Pekii Lavinya1811 benimki de 26 Ocak son adet tarihim canım 🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Lavinya1811 Buketterenn maşallah 🥹🙏🏻🌸 çook sevindimm Rabbim inşaallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsinn ❤️
Yagmurr8 Buketterenn adetim 5 gün gecikti kan verdim beta 4042 çıktı benimde ikiz midir 🤩🤩 sizin öğrenme değerlerine göre benimki çok yüksek sanki
Buketterenn Yagmurr8 sizinkide ikiz olabilir değer yüksek çıkınca çoğul gebelikten şüpheleniyorlar hayırlı olsun inşallah 🙈
Yagmurr8 Lavinya1811 Çarşamba günü gidecem inşallah bizde ikiz çok istiyoruz 🤩annemin kendisi ikiz ikizi erkek, annemin kendisi ikiz düşürmüş ablamda da ikiz çıktı o yüzden ihtimali yüksek görüyoruz 😍
Lavinya1811 Yagmurr8 oyyy yavrum benim😍😍 çook çook sevindim inşallah gönlünde ne varsa Allahım hayırlısı ile nasip etsiin canım🙏🏻🌸🌸
Yagmurr8 Lavinya1811 amin Allah razı olsun , sizinde gönlünüzden geçeni Rabbim nasip etsin inşallah 🌺
Lavinya1811 Pekii benimde 30 ocak canım 😍 dün 760 çıktı beta, çarşamba tekrar vereceğim sanırım 1000 üzerinde görülüyormuş kese🌸 Amiiin inşallah yavrum aminn🥰❤️
Mervegvn123 Lavinya1811 kuzum beta değeriyle hafta belirlenmez seninkide yüksek ihtimal gec döllenme olmus zaten döllenme gününe göre beta değeri değişiklik gösterir herzaman son adetin ilk gununden sayılır hafta belirlenir 1500 üzeri betada kese için doktora gidebilirsin 🌸
Pekii Yagmurr8 evet gittim ultrason ile bakmadı ama kan verdim betam 13 binlerde çıktı siz gittiniz mi doktora
Asu788 Merhaba benim de son adet tarihim 19 Ocak geçen hafta pazar günü 4007 ile öğrendim Salı tekrar bastırdığımda 8000 i geçmişti olabilir mi çoğul gebelik
Cananberat777 Asu788 Asu788 olması gerektıgı gıbı yukselmıs çoğul degıl muhtemelen hayırlı olsun rabbim sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏