Pekii Yagmurr8 evet gittim ultrason ile bakmadı ama kan verdim betam 13 binlerde çıktı siz gittiniz mi doktora
Yagmurr8 Pekii evet bende cuma günü gittim adetim 6 gün geciktikten sonra alttan ultrasonla baktı göremedi kan verdim 4042 çıktı çarşamba tekrar gel dedi çarşamba tekrar gidecem
Pekii Yagmurr8 ben de cuma günü gitmiştim 🥰 Çarşamba günü doktora gidince bana da haber verin olur mu haberleselim dogumlarimiz yakın tarihlerde olur buyuj ihtimalle 🥰
Yagmurr8 Pekii ayy evet haberleşelim☺️ siz ne zaman gideceksiniz tekrardan ve ayrıca betanız baya yüksek çıkmış doktor bir şey demedi mi
Cananberat777 Asu788 Asu788 olması gerektıgı gıbı yukselmıs çoğul degıl muhtemelen hayırlı olsun rabbim sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Pekii Yagmurr8 gittim canım ben hastaneye keseyi gördük ama kalp atışını duyamadım 10 gün sonra tekrar gel dedi 🤷
Yagmurr8 Pekii bende dün gittim keseyi gördük ama kalp atışını duyamadık bir hafta sonra tekrar gel dedi 5hafta 6 günlük dedi dün Dr. Ve ⅚ tük kan testi ve iki kapta israr testi istedi onları verdim😌
Pekii ebr-89 evet sanırım tek kese alttan muayene oldu o yüzden tam emin degilim 10 gün sonra bakcaz bakalım normal usg de nasıl olacak 🥰
ogrencianne35 Lavinya1811 benimde regliden 5 gun sonra gecikmede boy le çıktı değer 760 😍 6 haftalikti kese göründü 7 haftalikti kalp atışı duyduk 21 aylık kızım şuan ❤ Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
Pekii Yagmurr8 ben 12-13 subat vermiştim tüm kan degerlerimi fln genel kontrol yaptırmıştım o yüzden tekrar istemedi doktorlar
Yagmurr8 Pekii hmm benden sadece beta için almışlardı dün genel aldılar, bir hafta sonra tekrar gidecem gel dedi Dr. kalp atışı için sanırım, yine haberleşelim olur mu ☺️
Pekii Yagmurr8 tabiki haberleselim böyle gelismeler oldukça çok mutlu oluyorum ben 🥰 bir de ben hamilelikten şüphelendiğim için kendim tahlil yaptırmıştım doktor istememişti yani o zaman beta negatif çıkmıştı sonra adetim gecikti 6 gün sonra test yaptım pozitif çıktı 😅
Yagmurr8 Pekii ne güzel☺️ bizde eşimle artık çocuk yapalım dedik Allah’a şükür ilk denememizde sonuç aldık bende erken öğrendim o yüzden beklediğim için adetimden 5 gün önce öğrendim erken gebelik testti yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim orada da pozitif çıkınca bu şekil ilerledik Allah’a çok şükür 😍