bsrguneri03 yok hiç zorlanmadım, banada çevremde yaptıranlar ve burda okuduğum kadarıyla zor deniliyodu kusan bayılan felan bile oluyormuş sırf bu yüzden bende yaptırmak istemedim ama doktorum mutlaka yaptır dedi, bu muymuş ya bayılan kusan bişey yok bunda dedim tabi herkese göre değişebilir :)