nebakiyonkomikmi Özel de paralı yapılır herhalde dimi. Kızlar bu devlete randevu aldım ama doktora şeker yüklemesi için geldim desem tersler mi
bsrguneri03 nebakiyonkomikmi daha önce devlete gidip muayene oldunuzmu ben özele gidiyorum ücretli testler için devlete gideyım dedim özelden gelenlere tahlıl yapmıyoruz burada muayene olmanız gerekiyor dediler 🤷🏻♀️
Kahyaasena bsrguneri03 yaptırmalısınız bence benim fikrim ben yaptırdım bi sıkıntı olmadi bide gebelik şekerin varmi die bakılıyor yaptir yani şeker çok riskli
rabiaudn Senel6767 24.haftada yapılıyor ilk 50 gramlık aç tok farketmeden eğerki yüksekse 75 veya 100 gramlık açlık tokluk şekerinize bakılıyor