Çok geçmiş olsun zor ama geçiyor inanın sizin için en doğru zmanda tekrar güzel haberler alırsınız iňs bende üç kere yaşadım iki kürtaj bir normal doğum ve bütün testlerim genetiklerim temiz çıktı sebepsiz dendi bazı şeyler bizlerin elinde değil en doğru zamanda olur iňs isyan etmeyin ve gerçekten Kendinizi kapatmayın Mutlu olacağıniz şeyler yapın ❤️