ikizannesi1201 öncelikle basınız sagolsun canım cok zor bir sürec yaşadım cinsiyeti öğrenmeye gittim kaybettiğimi öğrendim kabullenme surecınız ne kadar uzarsa o kadar zorlanıyorsunuz kolay bir süreç degil ama sizin zorlandıgınız eşiniz ve cevreniz tarafından daha zorlanmalarına sebep oluyor 1 yıl sonra bebegımı kaybettığım gun hamile oldugumu ogrendim rabbim nasip etti şimdi 2. Ye hamile oldugumu ogrendim nasipten otesı yok